Шановні діти! Ситуація в нашій країні склалася так, що ми вимушені з вами навчатися дистанційно. За розкладом у вас алгебра 2 уроки (понеділок і четвер) і геометрія 2 уроки (середа, п'ятниця). Пояснення нового матеріалу (з відео, презентації або інших ресурсів) ви записуєте в нових зошитах для дистанційного навчання, які ви будете здавати після закінчення карантину. Після вивчення теорії - переходимо до виконання письмових вправ та домашньої роботи. Перевірка знань буде через тестування або через фото звіт письмової роботи.
Шановні восьмикласники! Для більш якісної підготовки до уроків математики, меншого щоденного навантаження на вас, раціонального розподілу часу - завдання з математики буду давати один раз на два уроки. В понеділок - з алгебри, у середу - з геометрії.
Для того, щоб створити більш комфортні умови навчання з математики, заповніть, будь ласка, форму за посиланням: https://forms.gle/RiVJFAQxhaeLikT69.
25-29.05.20. Алгебрат і геометрія
Переглядайте, будь ласка, відео онлайн уроки з алгебри та геометрії, які 2 рази за тиждень будуть з’являтися за посиланням https://www.youtube.com/playlist?list=PLFVSJgZgf7h_cV69tk0nTzaozM7YhUp8B. Для тих, хто не всі завдання виконував - перегляньте на канікулах всі уроки. Адже 9 клас ми розпочнемо з повторення тем за 8 клас. Це завдання на тиждень з алгебри і геометрії
22.05.20. Геометрія.
Тема. "Контрольна робота"
Контрольна робота з геометрії буде відкрита до 12.00 год 23.05 (субота). Час обмежений - 45 хв. Одна спроба. Завдання № 7, 8, 9 виконати письмово в зошиті, прислати фото, а в тестуванні записати потрібну відповідь (тільки число без пробілів). Дані завдання без фото розв'язаних завдань зараховуватися не будуть.
8-А клас проходить за посиланням https://vseosvita.ua/test/start/njd002
8-Б клас проходить за посиланням https://vseosvita.ua/test/start/mht058
Дотримуйтеся, будь ласка, термінів виконання. Якщо хтось буде заходити по кілька разів і в різні класи - оцінка буде середнім арифметичним. Це стосується і вчорашньої КР з алгебри.
Бажаю успіхів!
21.05.20. Алгебра.
Тема. "Контрольна робота"
Контрольна робота з алгебри буде відкрита до 20.00 год 22.05 (п'ятниця). Час обмежений - 50 хв. Одна спроба. Завдання №2, 4, 6, 7, 8 виконати письмово в зошиті, прислати фото а в тестуванні записати потрібну відповідь (тільки число без пробілів). Дані завдання без фото розв'язаних завдань зараховуватися не будуть.
8-А клас проходить за посиланням https://vseosvita.ua/test/start/tgn230
8-Б клас проходить за посиланням https://vseosvita.ua/test/start/smn522
Дотримуйтеся термінів виконання.
Бажаю успіхів!
20.05.20. Алгебра.
Тема. "Площа трапеції"
План.
1. Перевірка ДЗ. Пройти тестування протягом дня (до завтра 21.05) за посиланням https://www.classtime.com/
8-А код сесії Y872NY
8-Б код сесії G8P9VR
2. Опрацювати п. 23, ст. 160. Вивчити формули.
3. Переглянути відео https://www.youtube.com/watch?v=S7wAU7kBv_s або для сильних учнів https://www.youtube.com/watch?v=jIECXa9Jo2s
4. У робочому зошиті розв'язати завдання з підручника: №775, №778, №785.
У п'ятницю буде контрольна робота, яку треба виконати протягом дня.
14, 18.05.20. Алгебра.
Тема. "Квадратний тричлен. Корені квадратного тричлена. Розкладання квадратного тричлена на лінійні множники."
План на два уроки:
1. Опрацювати параграф 21 ст.166, вивчити правила.
2. Переглянути відео, записати всі завдання в зошит https://www.youtube.com/watch?v=xwEyWyMgfNA та ще одне відео дивитеся з 6.57 хв https://www.youtube.com/watch?v=mA_uBoaxnuI
3. Розв'язати №729, 733, 735(1), 739(1). Всі подібні завдання є розв'язані у відео - №729 і 739 в першому відео, №733 і 735 у другому відео. Пересилати фото не потрібно.
В четвер 21.05 буде контрольна робота
13, 15.05.20.
План на два уроки:
1. Опрацювати параграф 21 ст.166, вивчити правила.
2. Переглянути відео, записати всі завдання в зошит https://www.youtube.com/watch?v=xwEyWyMgfNA та ще одне відео дивитеся з 6.57 хв https://www.youtube.com/watch?v=mA_uBoaxnuI1. Опрацювати параграф 21 ст.166, вивчити правила.
3. Розв'язати №729, 733, 735(1), 739(1). Всі подібні завдання є розв'язані у відео - №729 і 739 в першому відео, №733 і 735 у другому відео. Пересилати фото не потрібно.
В четвер 21.05 буде контрольна робота
13, 15.05.20.
Геометрія.
Тема. «Площа паралелограма. Площа трикутника»
План:
1. Опрацювати п.21, 22. Записати у зошит та вивчити формули площ паралелограма і трикутника.2. Переглянути відео з теми "Площа паралелограма" та записати задачі у зошит https://www.youtube.com/watch?v=02BC9JIcRGQ. Можна переглянути ще https://www.youtube.com/watch?v=UpsHumoutSM
3. Переглянути відео з теми "Площа трикутника" та записати задачі у зошит https://www.youtube.com/watch?v=pHe6WgHmCC0
4. У робочому зошиті виконати завдання з підручника №701, №706, №729, №732. Наступного уроку буде перевірочна робота з даних тем.
Присилати фото робіт не потрібно
6, 8.05.20.
Геометрія.
Тема. «Поняття площі. Площа прямокутника.»
План:
1. Перевірка домашнього завдання - пройти тестування до п'ятниці 8.05.
Приєднатись до https://www.classtime.com/
8-А з кодом сесії G8NWW6
8-Б з кодом сесії 9Q8VG7
2. Опрацювати п.20. Скласти конспект. Вивчити правила виділені жирним шрифтом.
3. Переглянути відео і записати задачі у зошит
https://www.youtube.com/watch?v=gumrFz_1DWc&t=14s
https://www.youtube.com/watch?v=uexwXacwGWo
4. Розв'язати у робочих зошитах №667, №669, №677.
Присилати фото робіт не потрібно
4, 7.05.20.
Алгебра.
Тема. "Розв'язування вправ на застосування теореми Вієта"
План на два уроки:
1. Перевірка ДЗ - пройти тестування до 7.05 https://www.classtime.com/uk/
8-А клас код 9QQYWG1. Перевірка ДЗ - пройти тестування до 7.05 https://www.classtime.com/uk/
8-Б клас код N66ZRQ
2. Переглянути відео і записати все пояснення в зошиті https://www.youtube.com/watch?v=rN4WjdDmqDE&list=PLFVSJgZgf7h_cV69tk0nTzaozM7YhUp8B&index=14
3. Подібні завдання розв'язати самостійно на ДЗ: №700, 703, 706(1,2), 709.
Пересилати фото не потрібно.
Пересилати фото не потрібно.
29.04.20.
Геометрія.
Тема. «Многокутник та його елементи. Многокутник, вписаний у коло. Многокутник, описаний навколо кола.»
План:
2. Переглянути відео, записати всі задачі в зошит
https://www.youtube.com/watch?v=ShB8lnuqRCQ
3. Виконати на середу (6.05.2020 р) у робочому зошиті завдання з підручника №647(2), №649(2,3), №650, №652, №654(2).
27, 30.04.20.
Алгебра.
Тема. "Теорема Вієта. Розв'язування вправ"
План на два уроки:
1. Переглянути відео і записати все пояснення в зошиті https://www.youtube.com/watch?v=ERDiheBWjNA
2. Також можна переглянути ще одне відео https://www.youtube.com/watch?v=f4DsaLZgAPg
3. Вивчити правила із відео або параграфа 20, ст. 157.
4. Подібні завдання розв'язати самостійно на ДЗ: №689, 691, 695, 698
Пересилати фото не потрібно. Наступного уроку перевірочна робота по даній темі.
1. Переглянути відео і записати все пояснення в зошиті https://www.youtube.com/watch?v=ERDiheBWjNA
2. Також можна переглянути ще одне відео https://www.youtube.com/watch?v=f4DsaLZgAPg
3. Вивчити правила із відео або параграфа 20, ст. 157.
4. Подібні завдання розв'язати самостійно на ДЗ: №689, 691, 695, 698
Пересилати фото не потрібно. Наступного уроку перевірочна робота по даній темі.
23.04.20.
Алгебра.
Тема. "Розв’язування квадратних рівнянь з додатковими обмеженнями"«Підготовка до контрольної роботи.
План:
1. Переглянути відео і записати все пояснення в зошиті https://cutt.ly/vyu1kfa
2. Подібні завдання розв'язати самостійно на ДЗ: №660 (2,3,4)
22, 24.04.20.
Геометрія.
Тема. «Підготовка до контрольної роботи. Контрольна робота»
План на два уроки:
1. Повторити з підручника параграфи з 15 по 17 (ст 113) або переглянути відео попередніх уроків.
2. Вивчити (не читати) відповіді на запитання. Зняти відео своїх відповідей та прислати зручним для вас способом до п'ятниці 24.04 (включно). Кого влаштовує оцінка 5 балів - записати всі відповіді в зошит і прислати фото.
1) Як знайти катет прямокутного трикутника (п.15);
2) Як знайти висоту в прямокутному трикутнику, проведену з вершини прямого кута (п.15);
3) Теорема Піфагора (п.16);
4) Як знайти катет прямокутного трикутника (п.16);
5) Що називають синусом гострого кута прямокутного трикутника (п.17);
6) Що називають косинусом гострого кута прямокутного трикутника (п.17);
7) Що називають тангенсом гострого кута прямокутного трикутника (п.17);
8) Що називають котангенсом гострого кута прямокутного трикутника (п.17);
3. Перегляньте відео урок за посиланням https://cutt.ly/fyrRYAJ та запишіть в зошит нові для вас задачі.
4. Виконати контрольну роботу в зошиті, а відповіді внести в тестування за посиланням:
2. Вивчити (не читати) відповіді на запитання. Зняти відео своїх відповідей та прислати зручним для вас способом до п'ятниці 24.04 (включно). Кого влаштовує оцінка 5 балів - записати всі відповіді в зошит і прислати фото.
1) Як знайти катет прямокутного трикутника (п.15);
2) Як знайти висоту в прямокутному трикутнику, проведену з вершини прямого кута (п.15);
3) Теорема Піфагора (п.16);
4) Як знайти катет прямокутного трикутника (п.16);
5) Що називають синусом гострого кута прямокутного трикутника (п.17);
6) Що називають косинусом гострого кута прямокутного трикутника (п.17);
7) Що називають тангенсом гострого кута прямокутного трикутника (п.17);
8) Що називають котангенсом гострого кута прямокутного трикутника (п.17);
3. Перегляньте відео урок за посиланням https://cutt.ly/fyrRYAJ та запишіть в зошит нові для вас задачі.
4. Виконати контрольну роботу в зошиті, а відповіді внести в тестування за посиланням:
8-А клас: classtime.com код 89G8Z2
8-Б клас: classtime.com код Q3Q97E
Під час виконування завдань використовуйте таблицю:
8-А клас: classtime.com код 89G8Z2
8-Б клас: classtime.com код Q3Q97E
8-Б клас: classtime.com код Q3Q97E
Під час виконування завдань використовуйте таблицю:
15, 17.04.20.
Геометрія.
Тема. «Розв'язування прямокутних трикутників»
План на два уроки:
1. Перевірка ДЗ. Перед тим, як виконувати тести, ще раз повторіть означення синуса, косинуса, тангенса і котангенса гострого кута прямокутного трикутника та приклади розв'язування задач (попередній урок). Пройдіть, будь ласка, тестування: 8-А клас за посиланням https://www.classtime.com/sessions/G24PM9, 8-Б - https://www.classtime.com/sessions/EJNR6M. Тестування
потрібно виконати до наступного уроку (15.04 до 12.00)
2. Переходимо до нової теми. Розв'язати прямокутний трикутник означає знайти всі його сторони і гострі кути за двома відомими елементами (двома сторонами або стороною і гострим кутом). Перегляньте відео урок та запишіть в зошит розв'язані задачі.
1. Перевірка ДЗ. Перед тим, як виконувати тести, ще раз повторіть означення синуса, косинуса, тангенса і котангенса гострого кута прямокутного трикутника та приклади розв'язування задач (попередній урок). Пройдіть, будь ласка, тестування: 8-А клас за посиланням https://www.classtime.com/sessions/G24PM9, 8-Б - https://www.classtime.com/sessions/EJNR6M. Тестування
потрібно виконати до наступного уроку (15.04 до 12.00)
2. Переходимо до нової теми. Розв'язати прямокутний трикутник означає знайти всі його сторони і гострі кути за двома відомими елементами (двома сторонами або стороною і гострим кутом). Перегляньте відео урок та запишіть в зошит розв'язані задачі.
потрібно виконати до наступного уроку (15.04 до 12.00)
2. Переходимо до нової теми. Розв'язати прямокутний трикутник означає знайти всі його сторони і гострі кути за двома відомими елементами (двома сторонами або стороною і гострим кутом). Перегляньте відео урок та запишіть в зошит розв'язані задачі.
3. Записати в зошити таблицю значень тригонометричних функцій для кутів 30, 45, 60 градусів і вивчити її.
4. Прочитати п.18, ст 129. Розібрати розв'язані задачі №1 і 2 з підручника.
5. Розв'язати №614. Для знаходження значень синуса, косинуса, тангенса будь якого гострого кута можна скористатися таблицею, або калькулятором. Наприклад: sin14=0,242; cos14=0,970; tg14=0,249;
3. Записати в зошити таблицю значень тригонометричних функцій для кутів 30, 45, 60 градусів і вивчити її.
4. Прочитати п.18, ст 129. Розібрати розв'язані задачі №1 і 2 з підручника.
5. Розв'язати №614. Для знаходження значень синуса, косинуса, тангенса будь якого гострого кута можна скористатися таблицею, або калькулятором. Наприклад: sin14=0,242; cos14=0,970; tg14=0,249;
13, 16.04.20.
Алгебра.
Тема. «Розв'язування квадратних рівнянь»
План на два уроки:
1. Порторити матеріал за підручником: п. 18, ст. 141; п.19, ст. 148. Відповідати на запитання після параграфів. Можна використати відео з уроків алгебри за 2.04 та 6.04.
2. Перегляньте відео уроки МОН та запишіть в зошит нові для вас завдання.
2. Перегляньте відео уроки МОН та запишіть в зошит нові для вас завдання.
1) Означення квадратного рівняння;
2) Назви коефіцієнтів в квадратному рівнянні;
3) Яке рівняння називається зведеним?
4) Як від повного квадратного рівняння перейти до зведеного?
5) Яке рівняння називається неповним?
6) Який вид має квадратне рівняння, якщо с=0. Скільки коренів має рівняння і як його розв'язати?
7) Який вид має квадратне рівняння, якщо b=0. Скільки коренів має рівняння і як його розв’язати?
8) Який вид має квадратне рівняння, якщо b=0 і с=0. Скільки коренів має рівняння і як його розв’язати?
9) За якою формулою знаходять дискримінант?
10) Скільки розв’язків має квадратне рівняння, якщо D<0 і як їх знайти?
11) Скільки розв’язків має квадратне рівняння, якщо D>0і як їх знайти?
12) Скільки розв’язків має квадратне рівняння, якщо D=0 і як їх знайти?
4. Розв'язати в зошитах завдання з підручника №601, 635, 639
5. Після виконаних завдань пройти тестування на https://www.classtime.com/. Код сесії для 8-А класу - 2WPN88, для 8-Б - DV7ERW. Тестування треба пройти до середи 22.04
08, 10.04.20.
Геометрія.
Тема. «Тригонометричні функції гострого кута прямокутного трикутника»
План на два уроки:
1. Перевірка ДЗ - тестування. Заходите за посиланням https://www.classtime.com/ Для 8-А код 2WE98Z, для 8-Б - PYVW2G. Оцінювання - №1-6 по 1б, №7-9 - по 2 б. Тести будуть відкриті до наступного уроку - п'ятниці 10.04 12.00 год.
2. Перегляньте відео урок. Запишіть в зошит все пояснення з малюнками і означеннями. Вивчіть напам'ять всі правила.
3. Зайдіть, будь ласка, на платформу «Мій клас»/ Геометрія. Оберіть Розв'язання прямокутних трикутників/Тригонометричні функції гострого кута прямокутного трикутника. Зробіть тренувальні Завдання №1-5 (усно)
4. Перегляньте відео "Розв’язування задач на застосування тригонометричних функцій"
2. Перегляньте відео урок. Запишіть в зошит все пояснення з малюнками і означеннями. Вивчіть напам'ять всі правила.
4. Перегляньте відео "Розв’язування задач на застосування тригонометричних функцій"
5. ДЗ: Вивчити теоретичний матеріал з відео, або підручника п.17, ст 122, Виконати в зошитах задачі №580, 582.
Дані завдання потрібно виконати до 15.04 (крім Тестів - до п'ятниці 10.04 12.00 год)
06, 09.04.20.
Алгебра.
Тема. «Розв’язування повних квадратних рівнянь»
План уроку:
1. Зайдіть, будь ласка, на платформу «Мій клас». Оберіть Перевірочні роботу "Неповні квадратні рівняння". Дана робота - це перевірка знань попереднього матеріалу. Вона розрахована на 25 хв. і буде відкрита з 06.04 10.00 год до 08.04. 11.00 год.
2. Перегляньте відео і запишіть все пояснення в зошит.
3. Зайдіть на платформу «Мій клас». Алгебра/Розділ ІІІ/п.2 Формули коренів квадратного рівняння. Виконайте завдання №1-12.
4. ДЗ: Вивчити теоретичний матеріал з відео,або підручника п.19, ст 148. Розв'яжіть письмово в зошитах завдання. Прислати фото виконаної роботи до понеділка 13.04:
Дані завдання потрібно виконати до 13.04 (крім Перевірочної роботи - до 8.04 11.00 год)
03.04.20. Геометрія.
8 клас. Тема. «Розв’язування задач застосовуючи теорему Піфагора»
План уроку:
1. Зайдіть, будь ласка, на платформу «Мій клас».
2. Оберіть Геометрія/8 клас/Розділ ІІІ/Розв'язання прямокутних трикутників/Теорема Піфагора.
3. Ще раз повторюєте Теорію.
4. Виконуєте завдання письмово в зошитах 11-20. Це буде і одночасно ДЗ.
Списати тут неможливо, адже завдання для кожного учня будуть різні. Можете використовувати кілька спроб – поки всі 10 тестів не пройдете. На бажання, можна виконувати всі завдання. Хто до понеділка виконає всі 25 завдань – не буде робити перевірочну роботу. Наступного разу буде Перевірочна робота. Бажаю успіхів :)
02.04.20. Алгебра.
8 клас. Тема. «Розв’язування неповних квадратних рівнянь»
План уроку:
1. Перегляньте відео. Запишіть з відео в зошит розв'язання рівнянь - це зразок виконання домашньої роботи.
2. ДЗ. Підручник: №604, 609.
На наступний урок Перевірочна робота на платформу «Мій клас». Тому до понеділка всі повинні зареєструватися на даній платформі і пройти завдання з уроку за 30.03.
01.04.20. Геометрія.
8 клас. Тема. «Розв’язування задач застосовуючи теорему Піфагора»
План уроку:
1. Зайдіть, будь ласка, на платформу «Мій клас».
2. Оберіть Геометрія/8 клас/Розділ ІІІ/Розв'язання прямокутних трикутників/Теорема Піфагора.
3. Ще раз повторюєте Теорію.
4. Виконуєте завдання письмово в зошитах 1-10. Це буде і одночасно ДЗ.
Списати тут неможливо, адже завдання для кожного учня будуть різні. Можете використовувати кілька спроб – поки всі 10 тестів не пройдете. На бажання, можна виконувати всі завдання. Хто до понеділка виконає всі 25 завдань – не буде робити перевірочну роботу. Бажаю успіхів :)
30.03.20. Алгебра.
Тема. «Квадратні рівняння. Розв'язування неповних квадратних рівнянь».
Всі, хто створили поштові ящики, зареєстровані на дистанційну платформі «Мій клас». Ви отримали лист з логіном і паролем.
Інструкція роботи з платформою https://miyklas.com.ua/
Ваше завдання на 30.03:
5. Виконати Завдання 1-8 на сайті Мій клас
- Зайти на сайт Мій клас.
- Із розділу ІІІ "Квадратні рівняння" обрати тему "Квадратні рівняння. Розв'язування неповних квадратних рівнянь".
- Вивчити і записати в зошити теоретичний матеріал (Теорія)
- Хто не розібрався з теорією на сайті Мій клас, пропоную переглянути відео
6. ДЗ: підручник: п.18, ст 141, №593, 595, 602
За сьогоднішній урок оцінки отримають ті, хто виконає роботу тільки сьогодні (30.03). Оцінка буде залежати від набраних балів та кількості використаних спроб. Хто не отримає оцінку (сьогодні не зможе зробити), той має шанс отримати бали для свого рейтингу.
Також повторюйте попередні теми (додаткові бали).
Кожного понеділка визначаємо трьох найкращих учнів за тиждень (ви можете переглянути в розділі "Топ"). За 1 місце - 12 балів, ІІ і ІІІ - 11 і 10 балів відповідно.
Бажаю успіхів і здоров'я :)
Також повторюйте попередні теми (додаткові бали).
Кожного понеділка визначаємо трьох найкращих учнів за тиждень (ви можете переглянути в розділі "Топ"). За 1 місце - 12 балів, ІІ і ІІІ - 11 і 10 балів відповідно.
Бажаю успіхів і здоров'я :)
16.03-20.03
20.03.20. Геометрія.
Тема. «Теорема Піфагора».
План уроку:
1. Перегляньте, будь ласка, відео і доведення запишіть у зошити
Виведення теореми Піфагора базується на метричних співвідношеннях (попередні уроки).
2. Мультфільм
2. Мультфільм
3. Дуже цікаві історичні факти і доведення теореми (все наочно)
4. Записати в зошит розібрані задачі з презентації.
5. ДЗ: "Геометрія. 8 клас. Мерзляк А.Г. параграф 16 (вивчити формулювання теореми Піфагора і наслідки з неї), ст.116, №531, 533, 535 (присилати фото не потрібно)
19.03.20. Алгебра.
Тема. "Домашня контрольна робота"
Контрольну ви розв'язуєте в зошиті і присилаєте мені фото на пошту aleksandra17011972@gmail.com. Зверху на кожній сторінці зошита олівцем напишіть своє прізвище (щоб я могла перевірити після скачування в одну папку і вам відіслати з оцінками). При відсиланні листа обов'язково в темі записуйте своє прізвище і клас. Ця ДКР вам зарахується як контрольна робота.
Контрольну ви розв'язуєте в зошиті і присилаєте мені фото на пошту aleksandra17011972@gmail.com. Зверху на кожній сторінці зошита олівцем напишіть своє прізвище (щоб я могла перевірити після скачування в одну папку і вам відіслати з оцінками). При відсиланні листа обов'язково в темі записуйте своє прізвище і клас. Ця ДКР вам зарахується як контрольна робота.
18.03.20. Геометрія.
Тема. Розв'язування вправ по темі "Метричні співвідношення в прямокутному трикутнику".
На сьогодні ви повинні були вивчити три співвідношення, які ми вивели минулого уроку (для учнів з високим рівнем знань треба знати виведення, для інших - вивчити рівності і вміти читати їх словами). Виведення можна вчити із зошита, або підручника "Геометрія. 8 клас. Мерзляк А.Г." п.15, ст. 113. Також даю посилання на відео пояснення.Або дане відео переглядаєте до 10.55 хв.
Також ви повинні виконати на сьогодні №511 і 513.
Сьогодні для вас я підготувала завдання у вигляді тестів. Заходите за посиланням classtime і внизу сторінки вписуєте код 6JMGY7 (це тести які я вам обіцяла).Перші три завдання ви відповідаєте усно. Наступні задачі за готовими малюнками. В зошитах ви креслите дані малюнки (без дано), записуєте відповідне співвідношення, і обчислюєте потрібний елемент. Відповідь записуєте у віконечко в тестах. Плідної вам праці :)
16.03.20. Алгебра.
Тема. "Розв'язування вправ по темі Квадратні корені"
1. Пригадайте вивчений матеріал, переглянувши відео:
- Арифметичний квадратний корінь
- Властивості арифметичного квадратного кореня
emelisov640@gmail.com
ВідповістиВидалитиПерерва Амалія