Шановні діти і батьки! Я Гвоздецька Олександра Степанівна, вчитель математики. Ситуація в нашій країні склалася так, що ми вимушені з вами навчатися дистанційно. За розкладом у нас математика 4 рази на тиждень. Пояснення нового матеріалу потрібно записати в зошит. Потім потрібно прочитати параграф підручника, вивчити правила. Після вивчення теорії - переходимо до виконання письмових вправ з підручника. На наступний урок перевіряю знання учнів через тести або через фото звіт письмової роботи.
Шановні п'ятикласники! Для більш якісної підготовки до уроків математики, меншого щоденного навантаження на вас, раціонального розподілу часу - завдання з математики буду давати один раз на чотири уроки - в понеділок.
Для того, щоб
створити більш комфортні умови навчання з математики, заповніть, будь ласка,
форму за посиланням: https://forms.gle/RiVJFAQxhaeLikT69.
Для того, щоб
створити більш комфортні умови навчання з математики, заповніть, будь ласка,
форму за посиланням: https://forms.gle/RiVJFAQxhaeLikT69.
25-28.05.20 Тема. "Розв'язування вправ на повторення"
План на чотири уроки:
План на чотири уроки:
Переглядайте, будь ласка відео онлайн уроки з математики, які 4 рази за тиждень будуть з’являтися за посиланням https://www.youtube.com/playlist?list=PLFVSJgZgf7h81g_P2Gu7lIgJ_HONOtJFp і записуйте в зошит
Переглядайте, будь ласка відео онлайн уроки з математики, які 4 рази за тиждень будуть з’являтися за посиланням https://www.youtube.com/playlist?list=PLFVSJgZgf7h81g_P2Gu7lIgJ_HONOtJFp і записуйте в зошит
21.05.20 Тема. "Контрольна робота"
Контрольна робота буде відкрита до 17 год 22.05 (п'ятниця)
Виконати за посиланням https://www.classtime.com/
5-А клас код сесії PNGZ2Y
5-Б клас код сесії E5R7KK
Завдання №6,7,8 виконати по діях з поясненням. Можна вписувати у віконечко тестів або виконати в зошитах і прислати фото даних номерів (№1-5 не потрібно), а в тестах написати відповідь. Дані завдання без розв'язаних завдань зараховуватися не будуть.
Дотримуйтеся, будь ласка, термінів виконання.
Бажаю успіхів :)
Контрольна робота буде відкрита до 17 год 22.05 (п'ятниця)
Виконати за посиланням https://www.classtime.com/
5-А клас код сесії PNGZ2Y
5-Б клас код сесії E5R7KK
Завдання №6,7,8 виконати по діях з поясненням. Можна вписувати у віконечко тестів або виконати в зошитах і прислати фото даних номерів (№1-5 не потрібно), а в тестах написати відповідь. Дані завдання без розв'язаних завдань зараховуватися не будуть.
Дотримуйтеся, будь ласка, термінів виконання.
Бажаю успіхів :)
20.05.20 Тема. "Підготовка до контрольної роботи"
Онлайн урок - приєднуйтеся за посиланням, яке дам у вайбері
Хто не зможе під'єднатися, виконати завдання, які будуть схожі до завдань КР.
Хто не зможе під'єднатися, виконати завдання, які будуть схожі до завдань КР.
19.05.20 Тема. "Середнє арифметичне"
План:
1. Перевірка ДЗ - пройти тестування до 10.00 завтра (20.05) за посиланням https://www.classtime.com/
5-А клас код сесії Z8RD3R
5-Б клас код сесії 9QKWZM
2. Переглянути відео і записати всі завдання в зошит https://www.youtube.com/watch?v=oCJh4Y98SF8 (це зразок виконання домашнього завдання). У кого немає інтернета - прочитати параграф 36, ст. 232, розібрати розв'язані завдання.
3. Виконати №1042, 1046, 1050.
Завтра онлайн урок "Підготовка до КР" - 5-А о 10.30, 5-Б о 12.00.
План:
1. Перевірка ДЗ - пройти тестування до 10.00 завтра (20.05) за посиланням https://www.classtime.com/
5-А клас код сесії Z8RD3R
5-Б клас код сесії 9QKWZM
2. Переглянути відео і записати всі завдання в зошит https://www.youtube.com/watch?v=oCJh4Y98SF8 (це зразок виконання домашнього завдання). У кого немає інтернета - прочитати параграф 36, ст. 232, розібрати розв'язані завдання.
3. Виконати №1042, 1046, 1050.
Завтра онлайн урок "Підготовка до КР" - 5-А о 10.30, 5-Б о 12.00.
14, 18.20 Тема. "Знаходження числа за його відсотком"
План на два уроки:
План на два уроки:
1. Перевірка ДЗ. Пройти тестування до 17.00 год п'ятниці (15.05) за посиланням https://www.classtime.com/ Дотримуйтеся термінів.
5-А клас код сесії 78GP3Q
5-Б клас код сесії 5WGR58
2. Переглянути відео урок і записати завдання в зошит https://www.youtube.com/watch?v=oNMa-QcmafY.
3. Вивчити правила із відео.
4. Виконати №1109, 1113, 1120, 1122. Для учнів з високим рівнем знань ще розв'язати №1127 (даю зразок подібної задачі №1126)
1. Перевірка ДЗ. Пройти тестування до 17.00 год п'ятниці (15.05) за посиланням https://www.classtime.com/ Дотримуйтеся термінів.
5-А клас код сесії 78GP3Q
5-Б клас код сесії 5WGR58
2. Переглянути відео урок і записати завдання в зошит https://www.youtube.com/watch?v=oNMa-QcmafY.
3. Вивчити правила із відео.
4. Виконати №1109, 1113, 1120, 1122. Для учнів з високим рівнем знань ще розв'язати №1127 (даю зразок подібної задачі №1126)
7,12,13.05.20 Тема. "Знаходження відсотків від числа"
План на три уроки:
1. Переглянути відео. Записати всі завдання в зошит. Вивчити правила із відео
2. Розв'язати № 1068, 1081, 1091, 1092, 1096, 1101
Фото присилати не потрібно. В четвер 14.05 буде перевірочна робота.
План на три уроки:
1. Переглянути відео. Записати всі завдання в зошит. Вивчити правила із відео
2. Розв'язати № 1068, 1081, 1091, 1092, 1096, 1101
Фото присилати не потрібно. В четвер 14.05 буде перевірочна робота.
2. Розв'язати № 1068, 1081, 1091, 1092, 1096, 1101
Фото присилати не потрібно. В четвер 14.05 буде перевірочна робота.
6.05.20 Тема. "Відсотки"
План на урок:
1. Переглянути відео. Записати всі завдання в зошит. Вивчити правила із відео або підручника - параграф 37, ст. 237.
2. Розв'язати № 1074, 1076
Фото присилати не потрібно.
План на урок:
1. Переглянути відео. Записати всі завдання в зошит. Вивчити правила із відео або підручника - параграф 37, ст. 237.
2. Розв'язати № 1074, 1076
Фото присилати не потрібно.
4-5.05.20 Тема. "Підготовка до контрольної роботи. Контрольна робота"
План на два уроки:
1. Розібрати та переписати конспект в зошит - слайди 3-7. Це зразок оформлення контрольної роботи.
2. В зошитах зробити контрольну роботу (слайд 8). Фото роботи прислати на пошту aleksandra17011972@gmail.com до 5.05.
1. Розібрати та переписати конспект в зошит - слайди 3-7. Це зразок оформлення контрольної роботи.
2. В зошитах зробити контрольну роботу (слайд 8). Фото роботи прислати на пошту aleksandra17011972@gmail.com до 5.05.
2. В зошитах зробити контрольну роботу (слайд 8). Фото роботи прислати на пошту aleksandra17011972@gmail.com до 5.05.
27, 28, 29.04.20 Тема. "Розв'язування задач"
План на три уроки:
1. Розібрати та переписати конспект в зошит. Зеленим кольором виділено пояснення - його переписувати не потрібно. Це зразок оформлення домашньої роботи.
1. Розібрати та переписати конспект в зошит. Зеленим кольором виділено пояснення - його переписувати не потрібно. Це зразок оформлення домашньої роботи.
2. ДЗ: № 1013, 1015, 1017, 1019.
Фото виконаної домашньої роботи присилати не потрібно.
21-23.04.20 Тема. "Знаходження дробу від числа та числа за його дробом. Розв'язування задач"
План на три уроки:
Раціонально розподіліть час - не виконуйте всі завдання за один день.
1. Повторити матеріал попереднього тижня - розв'язування рівнянь. Пройти тестування до 23.04:
5-А клас: https://www.classtime.com/uk/ Код: K6RD6D
5-Б клас: https://www.classtime.com/uk/ Код: DVDKZ4
2. Розібрати та переписати конспект в зошит. Вивчити правила. Зеленим кольором виділено пояснення - його переписувати не потрібно. Це зразок оформлення домашньої роботи.
Раціонально розподіліть час - не виконуйте всі завдання за один день.
1. Повторити матеріал попереднього тижня - розв'язування рівнянь. Пройти тестування до 23.04:
5-А клас: https://www.classtime.com/uk/ Код: K6RD6D
5-Б клас: https://www.classtime.com/uk/ Код: DVDKZ4
2. Розібрати та переписати конспект в зошит. Вивчити правила. Зеленим кольором виділено пояснення - його переписувати не потрібно. Це зразок оформлення домашньої роботи.
1. Повторити матеріал попереднього тижня - розв'язування рівнянь. Пройти тестування до 23.04:
5-А клас: https://www.classtime.com/uk/ Код: K6RD6D
5-Б клас: https://www.classtime.com/uk/ Код: DVDKZ4
2. Розібрати та переписати конспект в зошит. Вивчити правила. Зеленим кольором виділено пояснення - його переписувати не потрібно. Це зразок оформлення домашньої роботи.
2. ДЗ: № 995, 997, 999, 1001, 1028 . Фото виконаної домашньої роботи присилати не потрібно. Завдання виконати до 27.04, тести - до 23.04)
15-16.04.20 Тема. "Розв'язування рівняннь"
План на два уроки:
1. Розібрати та переписати розв'язані рівняння в зошит. Червоним кольором - це повторення вивченого матеріалу (допоміжні приклади для полегшання розв'язування рівнянь). Всі дії виконуєте в зошиті, а не на чернетці. Це зразок оформлення домашньої роботи.
2. ДЗ: № 1009 (2,4,5,6); 1011(1,2,4) . Фото виконаної домашньої роботи присилати не потрібно.
13-14.04.20 Тема. "Розв'язування вправ"
2. ДЗ: № 995, 997, 999, 1001, 1028 . Фото виконаної домашньої роботи присилати не потрібно. Завдання виконати до 27.04, тести - до 23.04)
15-16.04.20 Тема. "Розв'язування рівняннь"
План на два уроки:
1. Розібрати та переписати розв'язані рівняння в зошит. Червоним кольором - це повторення вивченого матеріалу (допоміжні приклади для полегшання розв'язування рівнянь). Всі дії виконуєте в зошиті, а не на чернетці. Це зразок оформлення домашньої роботи.
2. ДЗ: № 1009 (2,4,5,6); 1011(1,2,4) . Фото виконаної домашньої роботи присилати не потрібно.
13-14.04.20 Тема. "Розв'язування вправ"
План на два дні:
1. Повторіть теоретичний матеріал з підручника п.34, ст 213 та п.35, ст 221, або переглянути ще раз відео пояснення попередніх уроків. Вивчіть правила. Зняти відео своїх відповідей на запитання та прислати на вайбер або пошту до середи 15.04.
1). Як помножити два десяткових дроби?
2). Як помножити десятковий дріб на 10? на 100? на 1000?
3). Як помножити десятковий дріб на 0,1? на 0,01? на 0,001?
4). Як виконати ділення десяткового дробу на натуральне число куточком?
5). Як поділити десятковий дріб на десятковий дріб?
6). Як поділити десятковий дріб на 10? на 100? на 1000?
7). Як поділити десятковий дріб на 0,1? на 0,01? на 0,001?
2. Розібрати та переписати розв'язані рівняння в зошит. Червоним кольором - це повторення вивченого матеріалу (допоміжні приклади для полегшання розв'язування рівнянь). Всі дії виконуєте в зошиті, а не на чернетці. Це зразок оформлення домашньої роботи.
3. ДЗ: № 987, 1007 (зробити по діях). Фото виконаної домашньої роботи присилати не потрібно.
06-10.04.20
План:
1. Перегляньте, будь ласка, відео «Ділення десяткових дробів на десятковий дріб». Вивчити правило, приклади запишіть у зошит.
2. Розв'яжіть в зошитах завдання - зразок виконання у відео. Фото виконаної роботи прислати на пошту aleksandra17011972@gmail.com до четверга (09.04).
3. Перегляньте, будь ласка, відео «Ділення десяткових дробів на розрядну одиницю». Вивчити правила, приклади запишіть у зошит.
4. Розв'яжіть в зошитах завдання з підручника №970, 976, 980, 985 (ст. 225-226). Фото виконаної роботи присилати не потрібно.
5. На платформі Мій клас із розділу ІІІ Десяткові дроби обрати тему Ділення десяткового дробу на десятковий дріб і пройти тренувальні завдання №1-12
Всі завдання потрібно зробити до понеділка (13.04), крім завдання із п.2 (до 09.04)
План на два дні:
1. Повторіть теоретичний матеріал з підручника п.34, ст 213 та п.35, ст 221, або переглянути ще раз відео пояснення попередніх уроків. Вивчіть правила. Зняти відео своїх відповідей на запитання та прислати на вайбер або пошту до середи 15.04.
1). Як помножити два десяткових дроби?
2). Як помножити десятковий дріб на 10? на 100? на 1000?
3). Як помножити десятковий дріб на 0,1? на 0,01? на 0,001?
4). Як виконати ділення десяткового дробу на натуральне число куточком?
5). Як поділити десятковий дріб на десятковий дріб?
6). Як поділити десятковий дріб на 10? на 100? на 1000?
7). Як поділити десятковий дріб на 0,1? на 0,01? на 0,001?
2). Як помножити десятковий дріб на 10? на 100? на 1000?
3). Як помножити десятковий дріб на 0,1? на 0,01? на 0,001?
4). Як виконати ділення десяткового дробу на натуральне число куточком?
5). Як поділити десятковий дріб на десятковий дріб?
6). Як поділити десятковий дріб на 10? на 100? на 1000?
7). Як поділити десятковий дріб на 0,1? на 0,01? на 0,001?
2. Розібрати та переписати розв'язані рівняння в зошит. Червоним кольором - це повторення вивченого матеріалу (допоміжні приклади для полегшання розв'язування рівнянь). Всі дії виконуєте в зошиті, а не на чернетці. Це зразок оформлення домашньої роботи.
3. ДЗ: № 987, 1007 (зробити по діях). Фото виконаної домашньої роботи присилати не потрібно.
06-10.04.20
1. Перегляньте, будь ласка, відео «Ділення десяткових дробів на десятковий дріб». Вивчити правило, приклади запишіть у зошит.
2. Розв'яжіть в зошитах завдання - зразок виконання у відео. Фото виконаної роботи прислати на пошту aleksandra17011972@gmail.com до четверга (09.04).
4. Розв'яжіть в зошитах завдання з підручника №970, 976, 980, 985 (ст. 225-226). Фото виконаної роботи присилати не потрібно.
5. На платформі Мій клас із розділу ІІІ Десяткові дроби обрати тему Ділення десяткового дробу на десятковий дріб і пройти тренувальні завдання №1-12
Всі завдання потрібно зробити до понеділка (13.04), крім завдання із п.2 (до 09.04)
02.04.20
Тема «Ділення десяткових дробів на натуральне число».
План уроку:
1. Результати вчорашньої Перевірочної роботи ви можете переглянути в своїх особистих кабінетах в розділі Перевірочні роботи (оцінка і коментарі)
2. Як завжди, переглянути моє відео пояснення із записами (обов'язково) в зошит
02.04.20
Тема «Ділення десяткових дробів на натуральне число».
План уроку:
1. Результати вчорашньої Перевірочної роботи ви можете переглянути в своїх особистих кабінетах в розділі Перевірочні роботи (оцінка і коментарі)
3. Оскільки на платформі Мій клас даної теми немає, то до неділі (субота останній день) маєте можливість виконати завдання попередніх трьох уроків на даній пратформі.
4. Прочитати параграф 35, ст. 221-223 і розібрати розв'язані приклади. .
5. ДЗ №973. Зразок оформлення роботи на відео.
Присилати фото робіт не потрібно.
1.04.20 Урок №7. Тема «Розв'язування вправ»
План уроку:
- Зайти на сайт Мій клас. На головній сторінці у вас є Перевірочна робота "Задачі на рух", або справа в меню вибираєте Перевірочна робота (див. малюнок). На виконання роботи дається одна спроба. Час на виконання 45 хв. Тест буде відкрито до 2 квітня 22.59 год. Перед виконанням повторіть вчорашню тему. Виконайте, будь ласка, Перевірочну роботу "Задачі на рух". У тестах (ввести відповідь) між числом і одиницями виміру ставте пробіл. Числа записуйте з комою, а не крапкою.
2. Перепишіть, будь ласка, в зошит дані завдання і розберіть їх - це зразок виконання ДЗ. Хто забув, передивіться ще раз відео за 20.03.20.
3. ДЗ. ст.219-220. № 953, 955. Висилати фото не потрібно.
31.03.20 Урок №6. Тема «Задачі на рух»
План уроку:
1. Перегляньте відео. Всі види і способи задач зі схемами запишіть у зошит.
Шановня діти! Продовжуйте, будь ласка, реєструватися і виконувати вчорашні завдання на платформі "Мій клас"
30.03.20 Урок №5. Тема «Розв'язування вправ на множення десяткових дробів»
Всі, хто
створили поштові ящики, зареєстровані на дистанційну платформі «Мій клас». В суботу ви отримали лист з логіном і паролем.
Ваше завдання на 30.03:
- Зайти на сайт Мій клас.
- Із розділу "Десяткові дроби" обрати тему "Множення десяткових дробів".
- Повторити теоретичний матеріал (Теорія)
- Виконати Завдання 1-10, 12-13 (крім задачі на рух).
За сьогоднішній урок оцінки отримають ті, хто виконає роботу тільки сьогодні (30.03). Оцінка буде залежати від набраних балів та кількості використаних спроб. Хто не отримає оцінку (сьогодні не зможе зробити), той має шанс отримати бали для свого рейтингу.
Також повторюйте попередні теми (додаткові бали).
Кожного понеділка визначаємо трьох найкращих учнів за тиждень (ви можете переглянути в розділі "Топ"). За 1 місце - 12 балів, ІІ і ІІІ - 11 і 10 балів відповідно.
Бажаю успіхів і здоров'я :)
16-20 березня
20.03.20 Урок №4. Тема «Закони множення десяткових дробів».
План уроку:
1. Перевірка ДЗ (тести). Для цього ви відкриваєте зошити і після теми розв'язуєте всі завдання тестів. В тесті 6 питань. Два питання з однією правильною відповіддю (по 1 балу), чотири – приклади на всі дії (3,4,5 по 2 б., 6 – 4 б.) Їх треба розв'язати в зошиті і в тести вписати тільки відповідь (не забувайте ставити кому). Будь ласка, не поспішайте. Головне не швидкість, а якість. Будь ласка, зайдіть за посиланням classtime.com і внизу сторінки введіть код M2GYGE
2. Як завжди, переглянути моє відео пояснення із записами (обов'язково) в зошит
3. Оскільки своє відео я можу записати до 5 хв, тому для кращого розуміння дивимося ще одне відео. Записувати в зошит пояснення не обов’язково. Відео переглядаєте до 11 хвилини.
4. Вивчити закони множення – ст. 214 (в рамці) або з відео.
5. ДЗ №933, 935, 936
Присилати фото робіт не потрібно.
18.03.20. Урок №3. Тема "Розв'язування вправ на множення десяткових дробів".
План роботи :
1. Перевірка ДЗ через тестування. Будь ласка, зайдіть за посиланням classtime.com і внизу сторінки введіть код EK72M7. Потім вкажіть своє прізвище та ім'я і розпочніть тестування Бажаю гарних оцінок :).
1. Перевірка ДЗ через тестування. Будь ласка, зайдіть за посиланням classtime.com і внизу сторінки введіть код EK72M7. Потім вкажіть своє прізвище та ім'я і розпочніть тестування Бажаю гарних оцінок :).
2. Перегляньте моє нове відео із записами в зошит
3. Запишіть і розберіть в зошит приклад з фото.
Це вам зразок виконання і записування ДЗ
4. Домашнє завдання: №920, 922 (ст. 216), 949(1) - ст.219. Бажаю успіхів
17.03.20. Урок №2. Тема "Множення десяткових дробів на розрядну одиницю".
Потрібно:
1. Переглянути відео пояснення нового матеріалу мною і всі приклади і правила записати в зошит (зразок виконання домашнього завдання)
2. Вивчити правила напам'ять з підручника ст. 213-214, параграф 19, або з відео.
3. Виконати письмово у зошитах № 912, 913, 918, 919.
Висилати фото робіт не потрібно. Завтра буде перевірочна робота через тести.
Бажаю успіхів :)
16.03.20. Урок №1. Тема "Множення десяткових дробів".
1. Пояснення нового матеріалу мною через відео
2. Також можна переглянути інші відео:
3. Після перегляду відео і запису в зошити - вивчити правила на ст. 214 (зверху).
4. Виконати письмове множення в стовпчик (охайно) №917 в окремому новому зошиті.
5. Зробити фото своєї роботи (підписати зверху роботу) і прислати мені на е-mail aleksandra17011972@gmail.com
Бажаю успіхів та здоров'я.
3. Після перегляду відео і запису в зошити - вивчити правила на ст. 214 (зверху).
4. Виконати письмове множення в стовпчик (охайно) №917 в окремому новому зошиті.
5. Зробити фото своєї роботи (підписати зверху роботу) і прислати мені на е-mail aleksandra17011972@gmail.com
Бажаю успіхів та здоров'я.
Немає коментарів:
Дописати коментар